Zamierzenia dyd.-wych.Język angielski

Witamy na stronie Biedronek

Logo grupy "Biedronek"

Witamy na stronie naszej grupy. Jesteśmy wesołymi 5 i 6-latkami. Lubimy bawić się, śmiać i radośnie spędzać czas ze sobą oraz z naszymi Paniami. A bawią się i uczą z nami nauczycielka Pani Patrycja. Pani Marta przychodzi do nas dwa razy w tygodniu i uczy nas języka angielskiego.

Z Panią Patrycją można kontaktować się wysyłając wiadomość mailową na poniższy adres:

Jest z nami również Pani Beata, która dba o naszą salę i przynosi nam pyszne posiłki z kuchni.

Na tej stronie pokazujemy, jak miło i ciekawie spędzamy czas w Przedszkolu. Prezentujemy tu też ogłoszenia i ważne informacje dla rodziców.

Zapraszamy do uważnego śledzenia wpisów.

Serdecznie dziękujemy

Wszystkim Rodzicom

za przyniesione ryzy papieru.

Ciastolina

We wtorek 27 września na zajęciach mieliśmy okazje pobawić się ciastoliną. Początkowo wykonaliśmy literkę o, którą poznaliśmy dzień wcześniej. Następnie mieliśmy już dowolność w lepieniu i formowaniu ciekawych kształtów. Bardzo dziękujemy naszej koleżance Laurze i jej rodzicom, za super pomysł i możliwość świetnej zabawy.

Dziewczynka trzyma na dłoni ułożoną literkę o z ciastoliny. Na stole znajdują się maty, foremki oraz pudełka z ciastoliną. Dzieci lepią ciastolinę.
Dzieci siedzą przy stole. Na stole znajdują się maty, foremki oraz pudełka z ciastoliną. Dzieci bawią się nimi i lepią.
Dzieci siedzą przy stole. Na stole znajdują się maty, foremki oraz pudełka z ciastoliną. Dzieci bawią się nimi i lepią

Woreczki w ruch

W czwartek 15 września bawiliśmy się woreczkami. Ćwiczyliśmy naszą równowagę, stopy, celność i koordynację wzrokowo-ruchową. Na koniec zajęć relaksowaliśmy się głęboko oddychając i poruszając woreczkami przy pomocy naszego brzucha.

Dzieci w krótkich spodenkach i bluzkach, leżą na podłodze na plecach. Mają nogi zgięte w kolanach.
Dzieci siedzą w parach na przeciwko siebie, w strojach sportowych i trzymają w rękach woreczki.
Dzieci leżą na plecach na podłodze. Ubrane są w stroje sportowe. Na brzuchach mają woreczki.

Pamiątki z wakacji

W poniedziałek 12 września wspominaliśmy wakacje. Wysłuchaliśmy piosenki „Pamiątki z wakacji”. Pani przyniosła nam pudełko z wakacyjnymi skarbami, które odgadywaliśmy za pomocą dotyku. Na koniec bawiliśmy się w zabawę „Czego nam będzie brakowało”, w której musieliśmy pokazać czynność lub przedmiot wakacyjny, za którą, bądź którym będziemy tęsknić.

Dziewczynka dotyka dmuchanego kółka. Przed nią na podłodze leży pudełko. Dwoje chłopców i dziewczynka się temu przygląda.
Dwie dziewczynki siedzą na podłodze. Jedna ma na nosie różowe okulary przeciwsłoneczne, a druga na głowie oliwkowy kapelusz.
Dzieci siedzą w kółku na podłodze. Jedna dziewczynka leży w środku niego, na plecach.

Spotkanie w bibliotece

W czwartek 8 września wybraliśmy się na wycieczkę do Biblioteki nr XXXIII. Poznaliśmy jej zakamarki, a Pan pokazał nam ciekawe książki dla dzieci. Ustaliliśmy wspólnie zasady, które należy stosować podczas oglądania i czytania książek. Wysłuchaliśmy bajki o gąsienicy, którą później sami wykonaliśmy z kolorowych kółek. Na koniec zajęć mieliśmy możliwość zabawy w kąciku.

Dzieci stoją w rozsypce w sali z książkami, ustawionymi na regałach.
Dwoje chłopców ogląda wspólnie książkę. Jeden chłopiec trzyma książkę opartą na kolanach.
Dziewczynka przykłada twarz do książki. Na ilustracjach widnieje słoń. Książka ma w środku dziurę, przez którą wystaje twarz dziewczynki.
Dzieci siedzą na dywanie i oglądają ilustracje książki. Na dywanie lezą kartoniki z ilustracjami.
Dzieci przyklejają kolorowe kółka do białych kartek A4. Pracują na drewnianej dykcie, która leży na dywanie.
Dzieci bawią się w kąciku na dywanie zabawkami.

Pociąg naszych imion

W kolejnych dniach dalej się bliżej poznawaliśmy. Układaliśmy pociąg z naszych imion, od najkrótszego do najdłuższego. Odrysowywaliśmy nasze dłonie, wycinaliśmy je i przyczepialiśmy do tablicy z naszymi zasadami. Bawiliśmy się w odnajdywanie par, kierując się kolorem szarfy.

Dzieci siedzą przy stoliku i wycinają nożyczkami odrysowane dłonie. Na stoliku stoją kubki z flamastrami i kredkami.
Dziewczynka przygląda się kawałkom papierków z czarnymi napisami. Reszta dzieci siedzi wokół niej.
Dzieci chodzą po całej sali z szarfami przewieszonymi na szyjach.

Integrujemy się

W poniedziałek 5 września rozpoczęliśmy tydzień zabaw integracyjnych, które pozwolą nam bliżej siebie nawzajem poznać. Stworzyliśmy promienie słońca z naszych imion i omówiliśmy zasady, które będą nas obowiązywać w nowej grupie. Wspólnie razem zawiesiliśmy je na tablicy. Dzięki temu będzie nam je lepiej zapamiętać.

Dzieci siedzą w kółku na podłodze. Przed nimi na środku podłogi leży żółta poduszka, wokół niej widnieją karteczki ułożone w odstępach od siebie.
Dzieci siedzą na podłodze w kółeczku. Przed nimi na środku podłogi leży żółta poduszka, odchodzące od niej karteczki z napisami ułożone w odstępach, a wokół nich znajdują się ilustracje, na które dzieci spoglądają.
Na podłodze lezą ilustracje z podpisami. Nad nimi znajduję się ilustracja dzieci i napis nasze zasady. Obok ilustracji leży żółta poduszka, od której odchodzą ułożone w odstępach karteczki z napisami.