Tygodniowy rozkład zajęć

Poniedziałek: poznawcze, kształtujące mowę, wprowadzenie litery; rytmika; j. angielski.
Wtorek: zajęcia plastyczne; gimnastyka korekcyjna.
Środa: zajęcia poznawcze, kształtujące mowę; rytmika; j. angielski.
Czwartek: zajęcia kształtujące umiejętności matematyczne, ćwiczenia gimnastyczne.
Piątek: zajęcia plastyczne; ćwiczenia gimnastyczne.

Listopad

Tematy kompleksowe:

  1. Mój dom, moja ojczyzna.
  2. Jak spędzamy czas.

Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze:

  • rozumienie konieczności przestrzegania obowiązujących zasad,
  • doskonalenie czynności samoobsługowych,
  • poszerzanie wiedzy ogólnej,
  • rozwijanie postaw patriotycznych: utrwalanie znajomości symboli narodowych,
  • rozróżnianie świata fikcji od rzeczywistości,
  • doskonalenie umiejętności współdziałania w zespole,
  • rozwijanie umiejętności wyrażania emocji, nazywanie swoich emocji,
  • rozwijanie umiejętności matematycznych,
  • określanie położenia przedmiotów w przestrzeni,
  • rozpoznawanie i nazywanie figur geometrycznych:
  • poznanie zapisu graficznego głosek: d, i, e oraz cyfr: 3, 4,
  • ćwiczenie analizy i syntezy głoskowej i sylabowej.

Październik

Tematy kompleksowe:

  1. Czyste powietrze wokół nas.
  2. Już jesień.
  3. Dary jesieni.
  4. Zabawy z tatą.
  5. Mama i ja.

Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze:

  • rozumienie konieczności przestrzegania obowiązujących zasad,
  • doskonalenie czynności samoobsługowych,
  • kształtowanie logicznego myślenia,
  • stosowanie zwrotów grzecznościowych,
  • wdrażanie do utrzymywania porządku,
  • poszerzanie wiedzy ogólnej,
  • doskonalenie umiejętności współdziałania w zespole,
  • rozwijanie umiejętności wyrażania emocji, nazywanie swoich emocji,
  • rozwijanie umiejętności matematycznych – porównywanie, przeliczanie, stosowanie liczebników porządkowych,
  • rozwijanie świadomości w schemacie ciała, określanie kierunków,
  • rozpoznawanie i nazywanie figur geometrycznych,
  • rozwijanie umiejętności analizy i syntezy słuchowej i wzrokowej,
  • poznanie zapisu graficznego głosek: u, t, m, cyfr: 1 i 2,
  • rozwijanie wyobraźni, kreatywności.

Wrzesień

Tematy kompleksowe:

1. W przedszkolu.
2. Jestem bezpieczny.

Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze:

  • rozumienie konieczności przestrzegania obowiązujących zasad,
  • kształtowanie logicznego myślenia,
  • stosowanie zwrotów grzecznościowych,
  • wdrażanie do utrzymywania porządku,
  • poszerzanie wiedzy ogólnej,
  • rozwijanie umiejętności wyrażania emocji, nazywanie swoich emocji,
  • rozwijanie świadomości w schemacie ciała, określanie kierunków,
  • rozpoznawanie i nazywanie figur geometrycznych,
  • rozwijanie umiejętności analizy i syntezy słuchowej i wzrokowej,
  • poznanie zapisu graficznego głosek: o, a.