Plan pracy logopedy
ZADANIA | SPOSOBY REALIZACJI | TERMIN REALIZACJI | |
1. | Diagnoza logopedyczna | Kwalifikowanie dzieci na zajęcia logopedyczne na podstawie przesiewowego badania logopedycznego.
Konsultacje z wychowawcami grup i rodzicami. |
Wrzesień – październik |
2. | Badanie przesiewowe dzieci 6-, 5-, 4-, 3-letnich | Badanie przesiewowe obejmuje ocenę:
|
Wrzesień – październik |
3. | Terapia logopedyczna | Ustalenie planu terapii z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka.
Zajęcia indywidualne z dziećmi lub w małych grupach. Angażowanie rodziców dzieci do realizacji zaleceń logopedycznych w domu. |
Cały rok szkolny |
4. | Działania profilaktyczne | Współpraca z nauczycielami, psychologiem i rodzicami:
|
Cały rok szkolny |
5. | Ewaluacja | Systematyczna obserwacja postępów w terapii każdego dziecka.
Dokumentowanie pracy w dzienniku zajęć. Końcowa diagnoza logopedyczna. Wydanie zaleceń do dalszej pracy w domu (według potrzeb). |
Cały rok szkolny
Czerwiec |